MyDearLife

Assalamualaikum ! Hye yOu , nOrly here !
Do follOw and leave yOur fOotstep On MyTagbOard !
Be nice here Okay ! :)






Template : nOrly
Sources :

Elaun oOuhh Elaun !
Friday 2 November 2012 ? 0 ShOrtMessage ?

Bile tibe hujOng bulan or awal bulan , masingmasing ta saba nak tunggu duet GAJI kan ? Betul tak ? :)
Sejaksejak bekecimpung dlm dunia " praktikal " nie , aku lah salah satu dari manusia yg ta saba na tnggu waktu gaji tuh ! HAHAHA
Tapi aku bukan dlm kategori gaji la . Aku elaun ! 

Masa mulamula masok hotel ni , aku punye la semangat kononkonon duet elaun kunk nak simpan . Bia bnyak , bru na bli barang . Tapi bile dah dapat elaun ape yg jadi ? Hahah ! Menyimpan la sgt ! Semuanye bersih dibuat belanje . Tapi belanje hape tu yg tatao nak ckp !  Ta nampk pown ape yg aku beli , thuthu jerk duet da abis ! 
Boros kan ??

Ade satu mase tuh , dpat elaun jerk aku selit la sikit kononkonon na simpan . Tuptup bile sampai satu masa , duet da takde , tergagaugagau aku mencari duet selit aku tuh ! Lastlast ta jadi la na meyimpan ! 
Haiiishhh ! Payah sungguh rasanya na simpan duet ek . Padahal dulu , mak aku cakap , aku la manusia yg paling pandai simpan duet . Asal mak belikan tabung je , ta pernah ta penuh . Orang kate mmg masyuk laa klu skg aku pandai menyimpan mcm dulu :)

Now , duet elaun aku dapat ngamngam 3 rat ! Aku bajet aku boleyh dapat lebeyh , sbb aku rajin buat OT ! Konon kate klu buat OT hotel akan bayar , tapi tuptup hape jadi ! Mcm puake doe ! Lagi dye tolak elaun aku ade la . Atas sebab aku due hari ta dtg bulan lepas . Dye kire potong habes laaa ! 
Padahal , duedue hari yg aku ta dtg tu ak bg MC ! Bukan main langgar jerk !
Dulu , mmbe aku MC banyak hari,  boleyh je dapat elaun tp knp ak bg MC dye tolak duet elaun aku ! Haishhh ! Bodoh ta bodo la kan !
Menyakitkannn hati !

Cepatlah wahai encik NOVEMBER berlalu ! Aku da ta sanggop dah na tanggong rase saket hati akuh nie !  Bile bulan berganti yg baru , jadi lg la saket aty aku nie nanti !
Huh ! May GOD bless me ! 
And semoga ALLAH membalas benda yg setimpal untuk manusia yg guna tenaga org lain untuk kepentingan sendiri ! Aminnnnn :)


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post












// Forever Young-One Direction