MyDearLife

Assalamualaikum ! Hye yOu , nOrly here !
Do follOw and leave yOur fOotstep On MyTagbOard !
Be nice here Okay ! :)






Template : nOrly
Sources :

3 week mOre ! Arggghhh !!
Tuesday 6 November 2012 ? 0 ShOrtMessage ?

Tempoh mase yg aku rase tersangatdangat la panjang !
Padahal da na abis da . Tapi rasenye mcm aku da ta mampu !
Da ta mampu na tanggung rasa saket duduk dalam hotel nie !
Da ta mampu na tanggung rasa saketsaket badan !
Da ta mampu na tanggung rasa saket na jage hati banyak pihak !
Semua da ta mampu dah !!

* kalau la DORAEMON tuh wujud , kan best ! Aku na sgt masuk dalam table waktu dye yg slalu nobita masuk tuh ! Senang je keje ! Ta payah na tunggu lamelame 3minggu nie !

Arghhh ! Pikirpikir pown boleyh tension jgk la kepale hotak !
Sebenarnye 3 minggu bukan lame lagi pown , cumenye aku da malash da na buad kejekeje yang aku buad sekarang nieh !
Sebab aku rasa macam nie la aku da pandai buat hal kt sni .
Da pandai da na langgar je waktu keje !
Pastu reka alasan yg mcm ta masuk akal ! 
* tp dulik hape aku ! Hentam tibai jelah jah ! Hahahhaa

# ouhh ! I wishh i could make time running more faster than now !!
Emm , may GOD bless me ! Aminnnn ~


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post












// Forever Young-One Direction