MyDearLife

Assalamualaikum ! Hye yOu , nOrly here !
Do follOw and leave yOur fOotstep On MyTagbOard !
Be nice here Okay ! :)






Template : nOrly
Sources :

Berjauh hati
Tuesday 30 October 2012 ? 0 ShOrtMessage ?

Permulaan cerita rasanya macam membahagiakan , tapi pengakhiran macam , emmmm !

Ntah laa , aku pown tatao ape yang aku rase sekarang .
Boleyh dikatekan sedeyh , terkilan , na menanges ! Tp kadangkadang terasa yang aku yang sepatutnya paham dengan situasi -,-

" kejap lagi teman kan sy bawak mak sy pergi hospital eyh , mak nak tengok kaka "

Perlawaan dye pada aku masa dia tengah bawak kete na pegi tempat na buad IC !
Tujuan asal memang na sgt buad IC baru . Dah bape lame da aku ckp aku na tkar ic .
Baru arynie la rasenye aku ade kesempatan .
Tapi bile da smpai sane , makkk aiii , bederetderet la manusia yang tengah tunggu !
( padahal semua org tgh duduk ! Tp klu dyeorg bediri , mmg bederet ok ! ) 
Ambik nombor , ade la lebih kurang 50 org lagi aku kene tunggu !
Terus dye ajak aku keluar , sbb mak dye ckp na p hospital pukul 1 , takot ta sempat .
Adat pown menumpang je kan , aku kene je la follow :)

" kalau anta sy balik dulu ta boleyh ke ? Malash la nak jumpe mak , dah la ta kenal lagi , ttbe org ikod awk balik , kunk ta pasalpasal kene reject "

" takdenye la mak reject , kalau dye reject lempang je muka sy nie "
Dia pown confident je la kan cakap yang macam mak dye ta kisah pown kalau dye balik bawak pompuan .

Aku risau gile ! Da la kali pertama na jumpe mak dye , lepas tuh dgn cara yang macam nie .

Kot ye pown na bawak aku jumpe mak dye , bg la aku kenalkenal dulu .

Dalam perjalanan na p umah dye tuh , singgah kejap , amek kawan dye ! 

Aku pikir selamat la kan ade mmber dye . Nnti ta la mak dye terusterus reject aku ! Hahaha

Sampai je umah dye , mak dye da tunggu depan umah .

Mak dye menjengguk je kt kerete , terus mak dye masuk balik dalam umah ! Muke pown macam benci je aku tengok !
Huh ! Kan aku da agak da ! Walaupun ta diberitahu , tapi aku cukp tahu yg mak dye mmg ta suke ! And bile mane da ta suke , automatiknye la dye " REJECT " aku !
Dari kerete pown aku dapat dengar yg dyeorg anak beranak betekak ! 
Ok ! Aku da thu da smuanye even dye try untuk kalis cerita !

* aku sentap ! Sungguh ! Sangatsangat la sentap ! :(

Ta boleyh betahan lame dgn keadaan nie ! Maaf awak !
Mungkin lama untuk sy ambil mse tuk kembali jadi sapa sy yg sebelum nie !


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post












// Forever Young-One Direction